Dåligt av mig

Nu har det varit dålig uppdatering av mig. Ska skärpa till mig men känns inte som jag har sovit så mycket. I tisdags jobbade jag först 7:15 - 11:30 sen 14 - 21. Fick ju sovmorgon igår, men det känns ändå inte som jag har sovit så mycket. Men imorgon blir det sovmorgon och lugnt innan jobb 16 - 21. 

På lördag ska jag hjälpa Patrik att städa lägenheten. Efter det blir det eventuellt utgång, beror på vilket humör jag är på. Jag får ju matbord och fyra stolar för att jag hjälper till. Så ska jag få en skohylla av honom med. Då sparar jag 200 spänn på det=)

Köpte mattan idag och ett svart diskställ från Bolagret. Mycket snyggt har dom!!!

  


Lite roligare än ett vanligt i trä=)

Så var jag inne hos Lillis igen och köpte ett vinglas i keramik.


Ett sånt fast med lite annorlunda motiv. Fick ett extra på köpet för det var kantstött. Men vad gör det=)


Kommentarer
Postat av: Linda

Är inte det där glaset liiiite väl hemvävt och furu? Nej, det får faktiskt underkänt av mig...

2009-10-01 @ 22:57:26
URL: http://idinlillavarld.blogg.se/
Postat av: Linda

Franskt, spanskt, wathever...

Inte min stil...

Men du får ha dem om du vill, lovar ;)

2009-10-02 @ 16:25:12
URL: http://idinlillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0