Det går bra!!!

Igår anlände jag klockan 21:20 till Halmstad. Jag var så jäkla hungrig också. Men Linda var så rar att hon gjorde räkbomber.


Väldigt goda små bomber med räkor i och på=)

Idag klev vi upp klockan fem för att åka till Ullared. Jag kan bara prata för mig själv, men jag är jättenöjd med inköpen.

En ask med badankor, gröna gardiner med svart och silvrig medaljong, svarta gardiner med medaljong, julgardin med änglar, två extra stora underlakan och sex st örngott=)


Blev en topp/tunika, rutig kjol, tre par leggings, 4 blockljus, en ask after eight, en deo, två påsar julskum och två pkt hårfärg. Hoppas färgen blir bra bara.


Två plankor, sex par strumpor, Lotta på Bråkmakargatan, ett svart linne och en grå jätteskön jacka=)

När vi väl kom hem från Ullared så var det bara att lämna grejerna och dra till City Gross. Där blev det inköp av morgondagens mat. Linda ska för första gången få äta grön sparris. Efter City tog vi det lugnt innan vi åkte till Wild West Steakhouse. Westernmiljön var ju grymt mysig. Så blev det även ett litet dansnummer framfört av servitriserna. 

När man kom fick man en näve jordnötter att käka på.

Var bara att skala och lämna skalet på bordet=) Så får man inte göra hemma.

Eftersom vi trodde att vi skulle få vänta på maten så beställde vi en varsin raspberry daiquiri.

Men den var lite sur tycker jag. Men den slank ner den med=)

Maten kom in ovanligt fort enligt Linda.

Coleslaw, morot, gurka, Aioli, bearnaisesås, dollarchips, majskolv och 300 gram Entrecôte. Det mina vänner var så gott att det var värt vartenda öre. Älskar ju som bekant kött=) 

 
En liter Pepsi är jävligt svårt att få i sig. Det gick inte helt enkelt!!!


Linda har somnat och jag är trött som FAN!!!

Får se om jag hinner skriva något imorgon, annars skriver jag på söndag när jag har kommit hem.
GOD NATT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0