End of the vardag

Ja, idag har jag hunnit massa!!!
Först jobbat 7:15-12:30. Och idag fick jag följa med en dam till vårdcentralen=) Något annat än det vanliga=)

Sen när jag kom hem slängde jag i mig lite strömmingslåda och åkte till linköping med pappa. Blev en svart cykel=) Sen hem igen och sätta ihop cykeln och sätta fast låset och lyssena.
Sen gjorde vi ordning i köket och tillaga resten av strömmingen. Blev en strömmingslåda och fem strömmingar som pappa ska lägga in=)

Sen kom mamma hem och fixade kvällsmat. Blev pepparbiff, pomme och bearnaisesås.



Min svarta pärla!!!

Imorgon blir det jobb 7-10:30 och 16-21. Sen blir det bussen in till stan för lite party=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0