Igår var en annan dag

Man ska inte skämmas för det man gör. Men man bör tänka innan man gör något.
Nu ska absolut inte Linda och jag skämmas men andra människor.

På bussen till Ullared klev det på massa skolbarn. Så var det några ungar bakom Linda och mig som inte kunde sitta stilla. En gång står man ut med men två gånger fick Lindas bägare att rinna över. Så hon ställde sig ut och sa argt att hon minsan har whiplashskador och pallar inte att dom höll på som dom gjorde. Jag satt och tänkte för mig själv att det var klockrent. Dom ska lära sig fort och fullt av pinsamhet dom små snorungarna.

Så var det då min tur att bli irriterad igårkväll. Vi stod i kön till Mårtenssons och frös, även många andra. Men så är det ju alltid någon dum jävla brud som tror att hon är så snygg och värd mer än alla andra som stod efter oss. Så tjejen om dom trängde sig förre sa att man kunde ställa sig sist i kön som alla andra. Men hon svarade då VARFÖR? Då vände jag mig om och frågade varför inte. Varför skulle dom bakom behöva stå i kö mer än henne. Men eftersom människan verkade helt blåst så fick man bara en dum dryg kommentar om att dom ändå har stått där bakom länge nog. Så jag gav upp, var ju som att prata med en vägg. DUMMA MÄNNISKA!!!


Men kvällen var väldigt trevligt, ända till DJn på Mårtensson tyckte att han skulle spela dålig musik.


kvällens Outfit, nya kjolen från Gekås=)


Nya hårfärgen syns inte så bra på bilden.


Linda the kampsportsballerinan.


Ja, så jag med då=)


Linda det är inte en dålig bild.


Yoga is the mineralvatten.


Så är det med det.



Ska chatta med folk nu men vi hörs snart igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0