Musikvideo

Satt och tittade på Vh1 medans jag åt frukost. Idag var det top 10 pop chart med bland annat Shakira och Rihanna på listan. Blev dock lite chockad över att se Agnes med Release me på listan. Vet att många gillar hennes musik, men inte jag. Jag lyssnar på en låt med henne. Agnes låt on and on, alla andra låtar kan man sudda=)

Ska toppa mina sex favorit videos/låtar=) 

 Nr 6 är Walking In Memphis med både Marc Cohn och Cher. Gillar ju båda två så det blev båda=)

Och nej dom har inte sjungit in den ihop, bara någon snubbe som har för mycket fritid och klippt ihop dom=)



Nr 5 är Dead Ringer For Love med Meat Loaf och Cher. 

Det var på den tiden Cher fortfarande var snygg=)


Nr 4 är Wonderful World med Sam Cooke.

Mucho bra låt, lite gammal men bra=)



Nr 3 blir The Air That I Breathe med Simply Red

Också en bra låt=)


Nr 2 är Spotlight med Jennifer Hudson.

Grym röst och oscars vinnare för rollen i Dreamgirls=)


Nr 1 är You Can Call Me Al med Paul simon.

Älskar denna video, kan se den hur många gånger som helst=) Chevy Chase är ju så mongo. Det är Paul som sjunger men Chevy mimar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0