Ska det vara så här!?!?!?

Är förkyld och febrig idag. Har värk i fingrarna med. Ska det vara så? Ska ju för fan till Halmstad på torsdag. Men är förmodligen på toppen av sjukdomen, så det borde inte bli värre iaf. Så det bör vara bättre till torsdag. Förra gången jag åkte dit var jag också sjuk. Men då kom det dagen innan. Så den här gången borde det vara lugnt.



Frös som satan så jag fick lov att ta på mig mystofflorna=)

Ska lägga mig och se någon film nu tror jag. Men vad vet jag inte. Funderar på Ett päron till farsan firar jul eller något med galenskaparna.


Kommentarer
Postat av: mis

usch vad har du fått för sjukdom...fötterna såg bra ila däran....hehe krya på dig, själv börjar jag bli dötrött på det här....eb vecka för mig snart.

2009-10-13 @ 20:48:11
Postat av: ell

åhh sådan toffler hade ja med fast bruna hur sköna å varma som helst. Hm undrar vart mina är nu funderar kraaam E

2009-10-14 @ 00:06:36
Postat av: Linda

Men människa, vad håller du på med? Inte bli sjuk så där!!! Skynda dig att blir fisk, för det är väl inte baconfeber du har fått va?

2009-10-14 @ 09:17:53
URL: http://idinlillavarld.blogg.se/
Postat av: cicci

jag mår bättre idag. Inte så mycket snor mest halsen som är mojje nu=) Så jag är någ fit for fight till lördagkvällen och fredag så klart.

2009-10-14 @ 11:40:40
URL: http://ciccisbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0