Snart är det jul

Weiii!!! Älskar jul bara jag inte behöver laga mat. Varför gör man alltid för mycket mat? Jo, för att alla vill ha olika saker på julbordet=) Man kan ju säga två saker var som man vill ha med på bordet. Men jag måste ju absolut ha Janssons, Skinkan, Potatisgratängen och helst svampomeletten. Men väljer jag bara två så kanske inte dom andra två kommer med. Traumatisk jul blir det då!!!

Så har jag kommit fram till att julen är då man ska önska sig bra att ha grejer och födelsedagen sånt man vill ha. Så i jul önskar jag mig en matberedare, blender från OBH Nordica grön eller lila och vattenkokare.


Sitter nu och chattar med lite folk på msn och tittar på Trolltider.


Snart jul så jag kan lika gärna värma upp=)


Imorgon blir det jobb 7:15-16.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0