Söndag

Jobbat arslet av mig i helgen. Först fredag 16-21 sen buss in till stan för att sova hos storebror. Började jobba kl 7 i Ringdansen. Men 113 började gå 7:15. Så jag började 7:30 istäellt=) Jobbade då 7:30-12:30. Sen hem till bror igen. Vi skulle se The Boat That Rocked, men jag somnade efter en stund. Sen började jag jobba 16 till 21. Fick gå så jag hann med 20:45 bussen från Navesta. Sen gick jag från Söder tull ner till resecentrum för att ta 22:01 pendeln hem. Var hemma ca 22:30 och somnade strax efter 00.

Så idag upp och jobba 7-10:30 och 16-21. Känns som jag inte sovit på hundra år igen.
Måste få sova ut och ta igen mig nu. kroppen sa ifrån idag. Så imorgon blir det ingen körlektion för lilla mig. Blir sömn och en karta Ibumetin, så jag kan jobba imorgon med.

På sexan nu är det Ett päron till farsa på semester i Europa. Älskar dom filmerna. Är hysteriskt roliga tycker jag.


Nä ska lägga mig nu och se filmen och sen sova som en liten gris.

GOD NATT ALLA TRÖTTA!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

I fredags satte Ullared försäljningrekord, kommer säkert vara galet med folk där på fredag med -vad fan har vi gett oss in på? ;)

2009-10-12 @ 14:27:05
URL: http://idinlillavarld.blogg.se/
Postat av: cicci

Jag är sjuk som fan men jag ska dit det bara är så!!!

2009-10-13 @ 12:19:17
URL: http://ciccisbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0