Doobidoo

Ligger och titta på Doobidoo och det är så roligt. Claes Malmberg är inte klok på en fläck jävel!!!

Nu klockan 21 är det seriestart för kändisdjungeln. Pippi Långstrump ska ju vara med, men vem fan är Mikkey Dee??? Karl-Petter Bergvall, tv4:as egna lilla bonde är också med=) 
Så tycker jag Ann Söderlund är rätt så rolig. Men vad har Pippi Långstrump gjort dom senaste 40 åren egentligen? 
Så jäkla söt Karl-Petter blev i sina djungelkläder då, haha=)
Fröken Hurtig vill hem efter 15 min i djungeln. Hon bör nog åka tillbaka till Östermalm.
Jannike tycker dom ska dela på sex rullar toapapper, daaa!!! 


Känns som jag inte har sovit ordentligt på två veckor nu. Sov ju illa i Östersund och denna vecka upp tidigt varje dag. Upptidigt för jobb eller körskolan och efter körskolan jobb. När jag jobbar kväll så får jag så svårt att komma till ro och somna. Det är då det är fruktansvärt att behöva gå upp tidigt nästa dag. Men imorgon böjar jag 12 så då får jag lite sovmorgon och på söndag är jag ledig!!! ÄNTLIGEN!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Cicci!!! Mikkey Dee är ju en världskänd trummis ju, han torde ju vara den kändaste av dem egentligen!! MOTORHEAD

2009-09-12 @ 11:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0