Fredag

Vaknade av att jag frös arslet av mig och det är inte bra. Adam och mamma tycker det är varmt här inne jag tyckte det var precis lagom innan dom öppnade balkongdörren!!!
Mamma håller på att lära Adam att tvätta=) Vi får väl se hur det går=P
Dom två ska röja här inne och jag ska gå till affären det är ju så kallt!!!

I natt var det problem med öronpropparna fick lov att ta en ny vid klockan 6 eller något!!!
Och nu hittade jag den som jag tappade=)


Han bara stod där bland sladarna.



Detta blev det i tisdags. Tröjorna är likadan!!! Den med vita ränder är två storlekar större så jag kan ha den som tunika. Det är så skönt med oversized kläder tycker jag.

Ska klä på mig och gå till den där dumma affären!!!

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Nej, inte du... Men jag läser faktiskt (tro det eller ej) fler bloggar och vissa är helt hjärndöda på att uppdatera (och jag har ensamrätt på att vara oinspirerad ju...)



Förresten, du som är så begåvad -hur i helvet lägger jag upp youtube-klipp????

Help me, tänk på att jag är tekniskt handikappad :(

2009-09-04 @ 21:05:11
URL: http://idinlillavarld.blogg.se/
Postat av: Linda

jepp, tyvärr gör jag det... Tragiskt men sant! Fast de kommer hem till mig nästa vecka med Lasse, tänkte slå vad om en 5:a att de inte klarar 6 våningar 10 ggr hos mig ;)

2009-09-04 @ 22:17:07
URL: http://idinlillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0