Hemma igen=)

Äntligen hemma i Skärblacka igen. Har aldrig saknat blacka så mycket. Eller det är väl mer mina grejer och säng jag har saknat.  

Eftersom vi inte har haft något att göra i Östersund så har jag köpt en massa filmer. När jag kom hem ligger filmer jag har skickat efter på bordet också.

The Boat That Rocked
En Shopaholics Bekännelser
Alla Vi Barn I Bullerbyn 2 disc
Vi På Saltkråkan 13 TV-avsnitt
Matiné Madicken/Lotta Åker Till Landet
Man Of The Year
Dumpad
Valkyria
Svenska Hjärtan DVD 1 & 2

Jag är mojje, har nu 399 dvd:er i hyllan. Kanske skulle sluta se film? Men roligt med filmer ju. Jag har ju två boxar med Dennis på väg också. 
 
Imorgon ska jag jobba 10-15. Efter det hoppas jag på att vi åker till Ikea. 

Ska nog lägga mig och se på Bullerbyn, är lite trött idag.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0