IKEA!!!

Efter jobbet åkte jag, mamma, moster Mia och kusin Clara till IKEA. Jag fick min födelsedagspresent idag. Jag plockade ihop grejer för typ 1850 kr. Det var roligt!!! Rena drömmen att få plocka grejer utan att behöva betala för dom själv=) Men det dåliga var att jag inte hittade en vanlig visp. Det fanns en liten ihop med en ballongvisp, men jag vill inte ha en ballongvisp.


12 Grogglas                        3 Ljushållare                         1 Liten glasburk
6 Cocktailglas                     6 Små glasskålar                   12 Shotglas
2 Muggar                            2 Stora glasskålar                  2 Ungsformar i glas rund/rektangulär



2 Grytlappar           1 Shaker                                   1 Kavel                             
1 Grytvante            1 Stekpanna i gjutjärn                1 Springform & Pajform      
1 Brödform             3 Kastruller, i den lilla där ja       3 Grytunderlägg                  
1 Mortel                  1 Stekspade                              1 Set om tre köksredskap



1 Skohorn             1 Rivjärn                      1 Tillbringare          3 Saxar                     
1 Vattenkanna       1 Stort decilitermått       1 Korkskruv          1 Slickepott                
200 Sugrör            2 Påsar påsklämmor      2 Potatisskalare     2 Skärbrädor             
2 Vispskålar          2 Måttsatser                 1 Vitlökspress         1  Konservöppnare     
1 Äggdelare           1 Skalstrimlare             2 Pkt Flytljus          1 Pkt Batterier


Blev väldigt nöjd med allt, men allra mest stekpannan. Och tillbringaren är väldigt smart. Man fyller röret i mitten med vatten och lägger den i frysen, så är den kall och kyler drickan=)


Blev lite förälskad i en idé med hyllor i trångt boende. Snyggt och smart är det=)


Tycker det var riktigt fyndigt.


Fick hem ännu ett bäddset idag. Så nu har jag 5 helt nya bäddset=)


Fina och billiag!!! Nu måste jag bara köpa underlakan och extra örngott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0