Jobb och annat skoj

Idag var det riktigt roligt att jobba på vickelby. Kändes som jag faktiskt hann och göra något på kvällen=)

När jag var ute med Theres, Åsa och Elenore senast så tyckte vi att vi ska åka på en kryssning. Det är en bra idé, men var är alla avgångar nu då? Men kanske den 3 okt funkar för oss alla? Funkar för mig Ella och Åsa. Hoppas Tessan kan då!!!



I wanna take a ride on your disco boat=)

För dom som inte har hört Lady Gaga - LoveGame bör lyssna på den. Bara klicka på det undrestreckade så kan ni lyssna och förstå raden under bilden=) 

Jobb imorgon!!! Det ska bli så roligt=) Helt ärligt alltså=) Men bara för att jag fick sova ut ordentligt i söndags!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0