Lördag

Dagen började ju jättebra....inte. Blev väckt av mamma som höll i telefonen. Det var Skbl hemtjänst som ville att jag skulle jobba 7:15 - 14:00. Men jag blev tvungen att säga nej. För idag var det stora städdagen. Fan va tråkigt. Men man känner sig rätt nöjd när det är klart=) Tvättade till och med sminkborstarna och svamparna. SÅ SMUTSIGA!!! Bör nog göras oftare. Tvättat två maskiner idag också. Sängkläder och underkläder i en och en med svarta kläder.



Före rengöring. SMUTSIGT!!!


Lite nasty färg var det från borsten BLÄÄ!!


Efter rengöring. Linda har nog rätt i att det absolut blir ett varv på kosmetikaavdelningen i Ullared. Dags för nytt puder och rouge.



Hann även med att pimpa min gitarr till Guitar Hero lite.


Vid 18 kom moster Lena och kusin Veronica och käka lite och såg på film. Veronica ska tydligen ha extranyckel hem till mig sen, så hon kan komma och titta på mina filmer=P 

Imorgon blir det jobb 16-21 med moster Mia.

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Att du inte städade gitaren när du ändå höll på ;)

2009-09-27 @ 23:11:33
URL: http://idinlillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0