Mojjebarn!!!

Min lillebror kan verkligen driva folk till vansinne. Först retades han med ett grässtrå. Sen hittade han en liten tunn pinne han petade både mamma och mig med. Sen skulle han ligga och klappa på mig som man klappar katter. Han skulle bara vara rar sa han. Och nu ligger han i sängen och säger mongo med en lustig röst. 

Mamma är uttråkad igen hon sitter i soffan och sjunger. Hon frågar när hon får min dator så hon inte ska ha så tråkigt. Så tjatar hon om att jag ska gå till Ica Kvantum och ta kort på brevlådan som det satt en lapp på. Hur många brevlådor med lappar som det står "ur funktion MVH Poste" har ni sett?
Nu måste hon ha riktigt tråkigt för hon ska ta kort på mina nya kläder. 

Jag är omgiven av dårar!!! 



Jaha, hur är den trasig då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0