Ny vecka!!!

Jag vet inte vad det är, men jag kan fan inte sluta längta som en tok till Ullared!!! Hundra år sen jag var där typ.
Imorgon ska jag ringa till en Christina på hyresbostäder. Så ska jag jobba 7:15-11:30 och 14-21.

Har varit på stan ett var och köpt lite grejer. Så var mamma, jag, Mia och Clara hos Lillis. Lillis ska sälja av lite franskt keramik. Och jag har två skålar som jag fått av mamma. Så nu blev det en salladskål och en pizzatallrik.

En bordslampa från Clas Ohlson till lägenheten=)

Så gick jag förbi Åhlens lilla bokrea. Jag kunde inte motstå att köpa en bok. Nu kommer ni att dö!!! Boken heter Blomsterfesten I Täppan av Elsa Beskov=) Men det är något med den boken som sitter kvar från lågstadiet. Så jag kunde inte låta bli=) Så är det ju så underbara bilder i boken. Elsa gjorde dom bästa barnböckerna ever!!!



Fina grejer det här!!!


Fina bilder!!!

Kommentarer
Postat av: åsa

Jaa, Elsa Beskow is the shit!

Jag gillar hennes böcker ja med. Hmm, jag spelade visst henne i en teater vi hade i skolan. Behöver jag säga att jag var urbra`ler

Kram

2009-09-28 @ 21:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0