Onsdag

Idag jobbade jag först 7:15 - 14:00. Efter det var jag helt slut, så när jag kom hem somnade jag en liten stund. Sen efter 16 kom moster Carina och hämtade mig. Så åkte vi till Rusta, Bolagret och Ö&B. Passade på att handla lite jag med=)


 
Blev två vispar, en osthyvel, en liten kniv, två större knivar, sockerkaksform och penslar i silikon.


Igår efter körlektionen gick jag och Theres från klassen ett varv på stan. Även då hittade jag lite, självklart!!!



Har gått och tittat på skålarna i en halv evighet, så nu slog jag till. Finns på Chilli om någon vill veta. Mycket fint har dom där.


Usch borde lägga mig nu, börjar få ont i huvudet. Imorgon är det körlektion nr 2. Vi ska starta och stanna i backar.


God natt !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0