Partyweekend

Den 15/10 klockan 16:10 åker jag till Halmstad för att hälsa på Linda. Så ska vi åka till Ullared på fredagen. Säger bara en sak, WEIII!!!  Så jag ska köpa lite grejer till lägenheten=) Så blir det självklart parti!!! Förra gången blev ju inte så lyckad. Konstigt folk som bara pratade Maxi och jag som var genomförkyld. Men vi har ju våran förkylning nu så det borde bli bättre den här gången=)


Typ hundra år sen jag var i Ullared.


Man kanske ska passa på att köpa lite julklappar när man ändå är där=)


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag försöker planera in en fest tills lördagen, är det okej för dig... Inget större, men med bra folk!

2009-09-24 @ 17:36:42
URL: http://idinlillavarld.blogg.se/
Postat av: Linda

Och kosmetikaavdelningen måste vi till!!! Har det mesta och superduper billigt!

2009-09-24 @ 17:37:56
URL: http://idinlillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0