Tittet lite nu dö

Nu har mamma och jag varit och titta på lägenheten. Och den var helt okej faktiskt. Trodde det skulle vara tråkigare tapeter och skabbigare badrum. I badrummet har dom tagit bort badkaret, vilket inte gör mig något. Och i köket var det märke där man har haft en matta. Så det finns lite att pilla på, men får se vad hnab ser för fel. Men jag får nog inte plats med min bokhylla som jag har. Så det får bli väghyllor istället.

Ligger och tittar på Superstars på trean. Magnus Samuelsson sprang precis 100 m. Fattar dom väl själva att han inte skulle komma etta. Han har ju säkert 75 kg mer än dom andra. Börje Salming har gjort sig illa i foten så han kunde inte springa. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0