Torsdag kväll i Norrland

Mamma och jag har sett på Madicken och Lotta på bråkmakargatan.
Var på Ica Kvantum i går och såg nya chips som jag bara var tvungen att prova. Chips med bearnaise smak, jag som älskar bearnaisesås. Jag tycker dom var rätt så goda, men bör nog serveras på fester. Då äter man inte lika mycket och man kan inte äta för många på en gång. Blir lite konstigt i munnen på något underligt sätt. Man svullar mer när man bara sitter och ser på tv.

Efter Madicken och Lotta tog jag datorn och mamma blev uttråkad som vanligt. Lät ovanligt mycket och fejkade snarkningar. Fast nu ligger hon och snarkar på riktigt=)

Imorgon kommer pappa upp och han har med sig en tv, weiii!!!
man känner sig isolerad utan tv fast man har internet.

Satt och skrev lite på körkortsteorin förut. Har första körlektionen på tisdag=)


Det kommer gå så bra så!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0