Tisdag!!!

Det blev en tur ner på stan för lite shopping. För mamma tyckte att jag skulle ha något roligt på min semester. Så ringde dom från Blåvång på Vickelby när jag var på stan. Dom ville att jag skulle jobba på lördag. Känns så tråkigt att säga nej till jobb.

Blev två par jeans från KappAhl och två toppar från H&M. Så vill jag ha ett par boots från Din Sko. Skulle kanske vara snyggt till dom nya jeansen. Och självklart hittade jag en väska jag vill ha.

Gick till Statoil åt mamma förut. Tror att en av Östersunds snyggaste killar stod i kassan. Han var riktigt snygg med sitt skäggstubb.

Lägger upp bilder på kläderna imorgon eller på torsdag.

Ska nu se Asterix på Adams dator eftersom det inte finns någon tv här!!!

Me love Asterix & Obelix.


Kommentarer
Postat av: Åsa

HJÄÄÄÄÄÄLP!

2009-09-01 @ 23:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0