Runt hela Östersund nästan

Jag hoppade på buss nummer nio vid Östersunds Camping. Åkte ut till Lillänge för att kolla efter skor på skopunkten och se om det fanns något roligt på Rusta.

På rustade hittade jag en stor resväska för 299 kr. Som jag funderar på om jag ska köpa. Man vet aldrig när det är bra att ha en stor en. Fanns i mindre storlekar med. Får se om pappa har lust att åka och köpa den på lördag.

Sen gick jag över till Coop Forum och kollade om dom hade några bra filmer. Jag blir så nostalgisk när jag står och plockar med filmer. Hittade massa filmer från när jag var lite=) Men idag blev det ett avsnitt av madicken och ett av Lotta på bråkmakargatan. Älskar Astrid Lindgren, det kan jag inte hjälpa. Så blev det en film som jag tror pappa kommer att låna, Wallace & Gromit Varulvskaninnens Förbannelsen. Man kan ju inte göra annat än att tycka om den hunden.

Eftersom jag inte hittade några skor på skopunkten åkte jag in till centrum och provade skorna på Din sko. Blir inget med dom för övrigt. Varför har dom bara halva storlekar i sportskor? Skulle ha varit bra om dom skorna hade varit 40,5 i storleken, då hade dom varit perfekta!!!

Gick även in på Monki för första gången evere. Måste sluta tro massa saker om butikerna innan jag har besökt dom. Hittade en randig oversize tröja som jag provade, men kan inte köpa mer randigt. Sen hittade jag dom coolaste skorna ever. Jag älskar ju randigt och prickigt. Och så hade dom söta diadem med en rosett på. 

Så blev det ett skärp från KappAhl för 29 kr. Det är ett fynd!!!

 
Mitt ute i ingenstans och letar efter en busshållplats så jag kunde åka in till centrum.



Inte första gången jag förälskar mig i randiga skor!!!


Ville köpa ett, men det är inte riktigt jag med rosett i håret. Men väldigt fina ändå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0