Weii

Jag har ett preliminärt kontrakt på ettan. Ska bara lämna in papper på hur mycket jag har jobbat det senaste året.

Var ute och körde med Karlsson idag. Gick ju sådär!!!  Det är något med hennes bil som jag inte gillar. Fast bilen är fin, men man kan inte tycka om allt och alla!!! Men det blir nog bättre ju mer jag kör den lilla bilen.

Ligger och tittar på Roast på Berns. Dom rostar Robert Gustavsson. Henrik Schyffert är med och han är rolig. Fast just ikväll var han ju inte så roande. Men dom små kortfilmerna för näringsliv kan jag se hur många gånger som helst.


 
Roligt ska det vara!!!


Kom in på annat när jag ändå var på youtube.


Jag tror jag lyssnar på allt!!!

 


Kommentarer
Postat av: Linda

>Tro mig, jag har säkert ramlat av 200... Men det var många år sen o idag kan jag inte använda högerarmen, gör ont från nacken ner till fingrarna... pekfingervalsen för hela slanten idag...

2009-09-22 @ 12:12:54
URL: http://idinlillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0