Cosmo fixar biffen

Jag är titt som tätt uttråkad och har inget att göra. Eller jag har att göra men inget jag vill göra. Men Cosmopolitans Majnummer kan råda bot på det. Majnummret innehåller en lista på 100 nya saker att göra=)
Och några är faktiskt riktigt vettiga/roliga.

Tänkte dela med mig några till er som inte köper Cosmo. 

1. Rensa förråd och garderob och lägg upp det du inte längre behöver eller vill ha på Tradera eller Ebay. Gör det till en sport med fina bilder och informativa texter.

2. Ordna ett eftermiddags fika där alla tar med sitt favoritbakverk.

3. Gå igenom alla bilder som finns på din dator. Välj ut dom absoluta favoriterna och framkalla dom till riktiga pappersfoton. 

4. Försök dig på en riktigt avancerad maträtt eller ett bakverk.

5. Damma av det gamla monopolspelet och bjud hem vännerna på en spelkväll.

6. Bär med dig digitalkameran dygnet runt i en hel vecka. Fota högt som lågt och försök att skapa minst ett mästerverk om dagen. 

7. Köp en klädhäst där du hänger upp 15 väl valda looker som blir de enda du får välja mellan under veckan. 

8. Gör ett inspirationscollage på Polyvore.com.

9. Måla varannan nagel i olika färger. 

10. Hota upp gamla plagg med nitar, stenar och annat roligt.   

Några av dom som jag faktiskt tycker var roliga/vettiga. Den fösta är ju rätt bra. Man kan ju tjäna en liten slant på det också=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0