Crazy fredag eller något

Jobbade natten till fredag. Det är så skönt att vara ute! Inte för att det är tråkigt inne, men jag har ju "mina" tanter sen hemtjänsten ute. Och det är så roligt att träffa dom=)

Blir inte så jättelångt inlägg nu.

Gick och la mig 7:50 och klev upp strax efter 13. Var lite väldans trött kan jag informera er om. Men tack snälla Jonsson att jag fick åka med till Maxi=) Pappa tycker det är så träligt att åka och handla.

Emma, jag och Adam skulle ha grillat. Fast hagel och störtskurar ute så skulle vi ha grillat. Men vi gav oss när vi skulle sätta ihop grillen. Blir så arg!! Tycker man Ikeas förklaringar är svåra, så var ju den här 70 gånger värre. Men jag tror vi skulle ha börjat uppifrån och ner. Emma tyckte den var sne hela tiden men jag trodde att det skulle re sig till slut. Men så blev inte fallet. Så det blev att grilla allt i ugnen. Det blev gott i alla fall.

Nu ska ni få höra!! Jag har rensat bland kläder idag=) Emma fick vara modell så tog jag bilder på kläderna. Bilderna ska sedan läggas ut på Ebay/Tradera/Blocket. Ska nog gå igenom skorna också. Sen har jag lådor hemma hos mamma och pappa som jag ska rensa också. Men vissa plagg vill man inte göra sig av med. Som till exempel min gubbrutiga kavaj. Jag kommer säkert inte använda den för mycket, men den är för fin.

Efter fotomodellandet blev det filmmys. Den som inte njuter av varje tuga av en Ferrero Rocher ska inte äta den överhuvudtaget.


Så jädrans gott! Smakar det så kostar det=)


Fått schema för sommaren också.


Trodde jag skulle få några fler nätter. Men jag är jättenöjd med det här schemat=) Så är jag lite långledig där vecka 28 och 33. Weii!!!

Någon som vill göra något vecka 28 som kanske också är ledig?


Med detta säger jag god natt och sov gott.
För nu ska jag bädda ner mig och läsa ett kapitel sen sova som en gris=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0