Hopplös!!

ska det vara så här?
Det var dömt att misslyckas redan innan jag la mig igår. Skulle ha gått till tandläkaren 10:30 idag, men det blev inte riktigt så. Jag somnade 8:30 imorse. Hade ställt klockan på 9:45 och jag vakna men jag stängde av och somnade om.

Sen ringde pappa och sa att han skulle komma och sätta upp vägghyllorna över tvn.
Efter det åkte vi till Ica och handlade lite. Och strax efter det ringde CK och undra om jag ville följa med till chili i Linköping.

Vi passade på att promenera lite på IKEA också=)
Blev lite smått och gott från IKEA. Blev hängare som man hänger på dörren, en sikt, korg till duschen för alla flaskor och en kniv.


Den här sketna hyllan med hängare har varit slut i Linköping hur länge som helst. Men trevligt att äntligen har fått tag i en.


Sedan kniv ur 365+ serien. Tycker dom knivarna är så snygga=)

Efter IKEA åkte vi till City Gross och köpte lite mer smågrejer. Det blev ogrässpray och arbetshandskar. Och sådan sprej funkar faktiskt. Ogräset dör och blir mycket lättare att ta bort sen.
Så hittade jag två torsos som står på hyllorna.


Först hittade jag två små. Och på prislappen bredvid stod det stor. Så det var bara att öpnna locken och glo efter dom större. 60 kr/st är billigt!!! Men jag kan fan inte bestämma mig om jag gillar City Gross eller inte. Kött disken  är rolig, man hittar snygga grejer vid inredningen och det färska bröden är bra. Men grönsaksavd suger i Norrköping och jag gillar inte deras fiskdisk. Nästa gång får jag göra för och mot lista medans jag går där=)



Så blev det till slut. Ska upp mer foton och jag ska ha vita ramar. Hittade fina på Ikea men dom var antingen för små eller alldeles för stora. Ska kolla på drömgården tror jag=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0