Nu är jag trött

Som sagt nu är jag trött. Varit inne på arbetsförmedlingen idag och gått en sväng på stran med Theres. Blev två tunikor eller vad man ska säga. Hittade inte så mycket förra gången jag var inne i stan. Men helt okej.

Varit i väg på kryssning med Mia, mamma, lillebror och kusin. Det blev inget fullt ös medvetslös inte. Men jag gick in i en depression vid 24 tiden. Fan, 22 år och lägger sig klockan tolv på Cindirella. Så jag drog upp Adam igen och upp till Fun Club. Inte så mycket att berätta egentligen. Åt gott, skrattade åt Tony Irwing=)


Det var danslektion för alla barn med Tony och världsmästarna i pardans.


Tjejen i klänningen heter vist Vera och han den andra heter José eller något.


Tony Irwing och Vera.

Blev inget mer än så här för datorn dog. Alla bilder är borta plus all musik.


Kommentarer
Postat av: Linda

thank you!



Mmm, kan inte säga annat än att jag är sjukt nöjd med denna lägenhet, tror vi har haft en jävla tur för står man i den kommunala kön tar det typ 10-13 år att få en lägenhet med det här läget och den här standarden!



Iflyttningsfest borde bli i maj/juni när vi kommit i ordning (läs: fått råd att köpa en bokhylla så vi kan packa upp de sista kartongerna), men självklart har du en inbjudan då ;)



Lite av den där saltgurkan får du gärna ta med dig, skam att inte Brinks finns här nere!

2010-04-13 @ 16:27:11
URL: http://idinlillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0