Till min baksida

Sitter och kollar runt på trädgårdsmöbler.

Har hittat ett sett i aluminium och ett i hårdträs som är målat i vitt.

Detta finns på jysk för 1699kr. Lutar ju mot detta, billigt och hållbart. Sen kan man ju kanske tycka att det inte är snyggaste som finns. Men det är mina första utemöbler. När jag flyttar ihop med någon så vill jag ju knappast ha sånt här.


Ramlade över den här bilden med=) Väldigt fina alltså, men kanske lite för fint att ha på baksidan bara.

Sen vet jag inte vad jag ska ha för krukor.

Krukor i trä är ju väldans fint. Men hur fina är dom krukorna efter en sommar?


Men så finns ju Zink. Zink är snyggt också. Beslutsångest!!

Betongkrukor är ju rätt snyggt också.

Kanske inte just denna kruka men något liknande. Synd bara att det väger som en elefant. Det posetiva är väl att dom står där dom är ställda.

Ge förslag om ni vet något bättre=)

Kommentarer
Postat av: Linda

trät är sjukt fint även år 2, Micke hade sina ute på balkongen hela vintern och de är fortfarande lika fina

2010-04-16 @ 21:13:31
URL: http://idinlillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0