Tisdag

Idag vaknade jag sent. Men jag åkte in till stan och möte upp bror. Han bjöd mig på mat på The Bishops Arm. Vi satt faktiskt ute och åt på serveringen. Blev lite blåsigt en stund men det gick över. Patrik blev rastlös efter maten så vi kunde inte sitta kvar. Fast jag kunde gärna sitta kvar ett tag. Väldans trevlig utsikt fick jag lagom tills jag skulle gå. Men snygger va han=)

Blev ett varv på stan med Patrik. Och jag hittade ramar idag=) 


Blev fem av dessa ramar från chilli för 29kr/st. Som hittat!! 

Så blev det en röd topp från Cubus och en jeanskjol från Kappahl.
båda sakerna på rabatt. Rabatter kan man inte få för mycket av=)
  
Väldans dålig bild men ni ser ju på ett ungefär.


Jag tycker det blev bättre med vita ramar än guldiga. Och det ser bättre ut i verkligheten. 

Sen har jag gått och tittat på en t-shirt/topp på H&M ganska länge. Och nu har jag skickat efter den. 
Blev den och en klänning också.
 
Tror klänningen kan vara skön till sommaren att bara lala runt i=) Och toppen blir bra till jeanskjolen.

Nej nu ska jag lägga mig och läsa tror jag.

Imorgon kommer Adam och hjälper mig med grillen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0