Torsdag

Idag blev det en tur in till stan för att göra ett litet besök på AF. Tog ju inte så lång tid som jag trodde att det skulle göra. Var bara inne för att visa betyg och intyg.


Blev ett varv på stan innan jag skulle träffa bror min.

Gick in på Lagerhaus som har lite rea. Har gått och tittat på en filt hos dom i si så där 100 år. Men den har kostat 399kr så jag har inte köpt den. 

Nu var den nedsatt till 79 kr=) Var ju bara att ta en och se glad ut. 


Så kunde jag inte låta bli dessa=) Tänk vad gott med glass och massa strössel ute i solen MUMS!!

När jag gick förbi MQ såg jag en tröja som jag vill ha.

Den är ju så snygg!! Men tänk att du har en liten Sarah Jessica Parker på ena axeln och Mattias & Charlie på andra axeln. Sarah Jessica Parker säger att den bara är så snygg så jag måste ha den. Charlie & Mattias säger att jag absolut aldrig skulle köpa den ihop sydda gardinen för så mycket pengar. Vet inte vad den kostar men den lär ju vara ett pris som är förmycket för mig. Men igen så snygg!!!


Sen blev det lite käk på The Bishop's Arm med storebror. Väldans gott var det. Patrik tog hamburgaren och jag tog någon korg med pomme, lökringar, morötter och kycklingspett. Kycklingspett verkar vara något nytt för mig. På kryssningen fanns det kalla kycklingspett i chatney. Blir fint att grilla i sommar=)

Efter maten gick vi upp till stan igen. Patrik skulle kolla på någon greja på Kjell & co. Sen blev det Chilli=) Älskar Chilli snygga grejer till bra priser.

Det blev fem sådana och Patrik tog sex st i svart med vita ränder. 29 kr/st är bra pris=P Funderar på att köpa fem tallrikar till. Så kan man duka snyggt=)

Vill se någon film, men det är ju ingen mening. M.A.S.H och Allå Allå Emliga Armén börjar snart. 

Ska nog äta en bulle nu!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0