Måndag

Idag har jag inte gjort ett skit. Eller jo var och handlade med mamma och Mia. Handlade åt mormor också. Det mina vänner var bland dom längsta inköpslistorna jag någonsin sett. Var ju fan längre än min första=) Men som tack för allt springande och upplockande fick jag en present=)


Yeah, blommiga knivar. Bra var dom också=)

Så blev det en jättekonstig kvällsmat.

Sallad ska jag ha oftare istället för potatis. Var jättegott till svampen och tacofärsen=) Skulle ha haft frallor till men dom var hårda så det blev utan.
By the way, köpte sån påse med blandade salladsblad i. Romansalladen? har varit besk när jag har köpt sån påse innan. Men idag var den inte alls så besk. 

Miami Vice på sexan nu, har dom verkligen inget bättre att visa?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0