Allt möjligt

I torsdags blev det utgång. Först middag på Bishop med Theres och Patrik. Sen gick Theres och jag upp till Harry's och drack lite, eller mycket. Men det var trevligt.

Senare dök Linda från klassen när jag läste usk upp. Ligga glad och rolig som vanligt. Så hade hon två kompisar med sig. Janne och Björn, väldigt trevliga prickar. Fick några skämt av Janne via sms, roliga värre.


Outfiten på torsdagkväll.

Fredagen gick till att återfå förståndet är välmåendet.

Idag har mamma, pappa, Adam, Carina och Lena här och fika lite.

Är det kalas så är det kalas=)


Egen gjord tårta bjöds det på också. Jag är ingen hejare på att lägga på marsipanen. Men övning ger färdighet.

Fick en golvmopp och hink av bror. Av Lena och Carina fick jag en ljuslykta som man kan hänga i fönstret.

Nu blir det film och snart ska jag fixa lite käk.

Kommentarer
Postat av: Dannie

nu har du skorna uppe!

2010-08-22 @ 14:35:50
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0