Tillfällig, plötslig död

Har inte skrivit på ett bra tag. Men det är för jag har sovit onaturligt mycket.

Har fyra nätter kvar att jobba, sen ska jag sova ut och leva upp lite=)

Sen Ullared har jag haft filmkväll, jobbat, middag på Black lion och filmkväll igen.

I torsdags var det filmkväll här hemma med Ck, mamma och lillebror. Vi gjorde Langos och kollade på film och serie till 3:30.

Fredagen skulle jag jobba, men var på Black Lion innan. Patrik bjöd hela familjen på tre rätters. Började med vitlöks ciabatta och tzatziki. Sen blev det entrecote från kalv. Och efterrätt var osttallrik. Rullade till jobbet.

Lördag och söndag blev det mer jobb.

Måndag kom mamma, Adam och Ck för att se fördigt serien vi började se på torsdagen.

Tisdag blev spelkväll med Adam, Virre och Linus. Vi käkade kräftor, ost och kex.


Fick min present av mamma och pappa för tidigt i söndags. Följde med dom till Ikea och det blev 6 st vägghyllor.

Ska ha dom i alkoven istället för golvhyllorna. Hoppas filmerna får plats. Kanske får köpa till några fler.


Har köpt ett par skor också, för ovanlighetens skull=)




Så ser dom ut på. Men man ska inte prova skor klockan sju på morognen efter att ha jobbat 10 timmar. Fötterna är inte riktigt som dom borde vara=)

Nae, det börjar luta åt sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0