22 December

Idag blev det ett varv till stan då. Clara köpte julklapp till Mia och Kari.

Jag skulle ha handlat lite på Åhlens. Men tunikan jag ville ha var slut så då blev det bara leggings. Med lite mönster i.  
 
Lite roligare än bara vanliga svarta leggings. 

Så blev det äntligen bhn jag har gått och tittat på i hundra år. 

Blev matchanda trosor också. Så hade Lindex 100 kr rabatt om man handlar för 300kr gäller alla underkläder=)

Så blev det en snurr på Clase och invänta Linus (Kapten Rödskägg). Sedan ett varv på leksaksaffären så Clara kunde köpa något till sig själv. Sen bjöd jag henne på kinamat. Mumsigt värre!

Sen gick vi till Himel på jord eller något sånt. Men även där har jag gått och tittat på änglar jättelänge. Så nu slog jag till på två st. 

jättefin vit ängel. Håller i något som ska föreställa ett löv. Skulle ha köpt lite dekorationssand i silver, guld eller svart. Men som vanligt när man går och handlar så glömer man något. 

 

Blev en svart också eftersom mitt tema i vardagsrummet är svart och vitt. Och den här var finare än den vita som såg ungefär lika dan ut. Det är nog tack vare den lilla fågeln på knät.


Sen blev det lugnt en stund innan jag tog bussen till ica. Var alldeles för kallt för att gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0