23 December

Blev ett varv på stan idag med. Blev en tunika och klänning.


Blev denna från Åhlens. Dock i en storlek större än vad jag brukar ha. Men den är skön att bara mysa i.
Den blir det imorgon och dom nya leggingsen=)


Denna klänning är från Indiska. Gått och titta länge på den, så jag köpte den idag. Tror jag ska ha den på lördag när jag ska ut med kusinen. 

Eftersom jag ska ha med mig strömmingslåda och ägghalvor imorgon, så fixade jag ägghalvorna idag.

Eftersom jag gör dom väljer jag vad som är på. Så jag körde med majonäs finhackad rödlök. 


Sen räkor och caviar. Gjorde några med caviar fast utan rödlök.


Sen några utan rom och rödlök, även med rödlök och ingen rom. Så jag tror jag har gjort ägg som passar alla. Kanske inte dom som inte tycker om ägg.
Men säger någon att dom inte kan ta ägg så så dör jag nog lite.

Fick hem ögonskuggan och eyelinern jag klickade hem från tradera. Blev en ögonbrynspenna från H&M också. 



Ska gå och kolla hur många filér det är i fiskpaketet ifall jag måste ta fram det andra med.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0