Böcker

Många tror att jag bara läser tantsnusk, och det gör jag inte. Men jag läser väldigt mycket tantsnusk.
Men när jag inte läser det så läser jag biografier.

Läste ut Ozzy Osbournes för någon vecka sen.

Väldigt bra bok. Lite smått rörig, men bra. Den mannen har ju haft 7 gånger fler liv än en katt. Helt sjukt att han fortfarande lever. Och att han har kunnat avla fram normala barn. 
Men är man det minsta intresserad av honom bör man läsa den. 

En annan bok jag läste för längesen är Att älska som en porrstjärna. Det är Jenna Jamesons bok. 

Också ett intressant fall av liv. Det är väl aldrig en bra industri att jobba inom. Men hon har ju gjort sig känd på det, så tydligen funkade det. 

Jag började läsa en bok om Caesar för något år sen. Men nu har jag börjat om och jag ska igenom den dumma boken. 
Är det bara jag som tycker att det är segt att komma in i boken. Men efter några kapitel brukar det bli bättre.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0