Fredag

Vaknade av att telefonen ringde, men jag han inte svara. Det visade sig att dom ville att jag skulle jobba på Ekhöjden måndag och tisdag. Det är bra för det är 20 timmar till=)

Kunde ju inte somna om efter så jag ringde Adam. Och jag fick tjata så mycket för att han skulle hänga med in till Hageby.

Blev några små saker idag. Blev fem flaskor vin, hårspännen, en julklapp, två ljuslyktor och en plånbok.


Jag såg dessa första gången på Lagerhaus i centrum. Men jag hann inte köpa dom där. Nu fanns dom på Lagerhaus i Hageby=) Så himla söta!


Denna är från accent. det var 25% på alla plånböcker=)


Har varit hos mamma och pappa och käkat. Krister och lena kom också. Mucho trevligt! 
Vi såg På Spåret och sen någon dokumentär om Normandie. Men mitt upp i andra delen så ska pappa och Krister lyssna på musik. Och inte vilken musik som helt. 

Tänk er ny två män som är 50+ och sitter och tittar på WW2. Vi diskuterar kriget lite ytligt och så ska dom lyssna på musik. Pappa surfar in på youtube som jag ser, men jag ser inte vad han söker på. Så hör jag The Rose med Bette Midler. Och dom säger åt mig att stänga av ljudet på tvn. Så dom seriöst sitter och diggar med och tycker det är skitbra. Blir det så här när män fyllt 50 eller är det för att dom är från Vånga?
Men trevligt var det att se iaf=)

Imorgon blir det Ica Maxi hoppas jag. Ska handla hem lite bra att ha hemma grejer=) Så får vi se om vi kanske kan ta Rusta och Bolagret när vi ändå är där. Hoppas hoppas=)

Nu blir det att skriva en liten nota och sedan sängen.
God natt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0