Juldag och annandag

Igår blev det utgång med Linus och Virre. Det var roligt! Det kan vi göra om nästa år igen. Tradition gör vi det till tycker jag.

Idag sov jag till ca kl 14. Var inte så fasligt bakis när jag vaknade så jag åkte in till stan för att kolla rean.
Hittade lite faktiskt.

Blev en kofta med puffärm.

Från Kappahl 150 kr.


Ett par brallor för 199 kr från Åhlens. 

 
Dessa två var inte på rea men var tvungen. Så snygga och jag ville bara ha dom. 49 kr/st.


Tröja med puffärm från Vero Moda för 120.  

Sen blev det ett par skor=/

Dessa är sköna att ha när man ska gå ut till tvättstuga eller soprummet. Bara att sticka ner fötterna och gå.


Hitta de en jacka på Åhlens som jag blev sugen på. Får prova den nästa gång jag går dit. Vill ha!

Nu blir det mys med mina nya supersköna plädar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0