Let's Dance

Har sett årets deltagande! Är det bara jag som kan tycka att endel vill man se mer än andra.  Så några får mer än gärna åka ut tidigt.



Alexander Rybak kan åka ut någon gång i mitten av serien. Varken eller så där.


Asså jag tycker Alexandra Pascalidou är rätt så snygg annars. Men på denna bild är det ju inte hon ju. Hon set ju lite mysko ut faktiskt. Men hon är också en sån som kan få åka ut i mitten någon gång.



Andreas Wiese var ju med i idol. Var han bra där? Vet i fan jag asså. Men det ska bli intressant att se.


Så var det Anders Bagge. Han är ju väldigt rolig och hoppas det går jättebra för honom.


Björn Ranelid må vara lite flummig. Men jag skulle nog vilja se honom som vinnare. Jag gillar Ranelid! Han är som en vanlig människa fast med finare ord=)


Denise Rudberg får gå långt men hon får absolut inte vinna.


Figge Norling? Spontant har jag ingen aning om vem han är. Jag måste googla=) Och jag kan ju inte direkt förklara vem han är. Men ja kanske i mitten av serien på honom också.


Frank Andersson, vad säger man om honom. Mannen som det tar ett halvt år för att köpa mjölk. Bara för att han är en bjäse så får han vara kvar länge länge.


Hanna Graaf vet jag inte riktigt heller om jag vill att hon ska gå långt eller åka ut tidigt.


Helena Lundbäck får komma långt för att hon är från Norrköping.


Jessica Andersson kan för min del åka ut först. Vet inte vad det är men nej.


Tina Thörner kommer jag heja på också. Även hon en person som kan få vinna. Hejar lite extra på dom som man kanske inte tror är så bra på att dansa egentligen.

Men för alldel lycka till allihopa=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0