Lill jul eller något

Igår var jag hemma hos mamma och pappa. Vi hade typ lill jul med Petra, Micke, Adam och Patrik. Och mamma och pappa såklart. Vi körde en julklappslek och åt jättegott.  

Jag vann bara massa bra saker typ.


Två ljushållare i silverfärg. Bra att ha eftersom det är så kallt här.


Smart vattenflaska eller vad man ska säga. Det kan stå framme utan att man får damm i det. Man dricker och så sätter man glaset uppe på. Asbra!!


Detta är nog den manligaste pizzaskäraren jag har sett.  


Sen blev det ett varv till bishop med Petra, Micke och Patrik.

Sen sov jag hos honom och hjälpte honom att flytta möblerna i vardagsrummet. Diskade lite också och små städa.

Så så var vi och köpte min julklapp=) killar verkar ha lite svårt att köpa julklappar. Men det gör inte mig något, jag får ju dte jag vill ha då=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0