Rea

Blev ett varv på stan igen innan jag gick och träffade Anette vid Asian Garden. Väldigt god mat där faktiskt. Blev deras buffé som var godkänd.

Efter maten gick jag hem till bror och gjorde dom dumma pajerna. Är inget bra på pajer jag=) Men jag har massa annat som jag är bra på.
Sen efter det blev det att ta bussen från söder tull.

Passade på att gå och köpa bäddset som jag tittade på innan. 
Har nu bäddat med det och det är mycket finare än på bilden=)


Det är nog det dyraste bäddsetet jag någonsin köpt. 209kr blev det för kalaset. Men jag kommer nog sova gott också. Jag är super nöjd.

Fick två julklappar av Anette. Men har inte hunnit ta kort på dom. Så ni får vänta en stund på dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0