Äntligen

Som jag har saknat detta. Varför tog det sån tid innan det kom?


Red Delicious är äntligen tillbaka. Det brukade finnas på Ica Supermarket inne i stan, men det har inte funnits på ett bra tag nu. Så idag när jag klev in i butiken efter en runda på stan såg jag dom. Världens mest odlade äpple. Det innehåller mer antioxidanter än vad dom flesta andra sorterna gör. Och antioxidanter ska tydligen vara bra för immunförsvaret. Så det är ju bara att äta och vara glad. 

Var inne på Kappahl och kollade efter byxor. Hittade ett par som jag tyckte såg så fula ut. Men jag diskuterade med mig själv=) Jag ska sluta mobba kläder för att dom ser fula ut på galgen. Så jag tog mig i kragen och provade byxorna. 

Fantastiskt fula men så jäkla sköna. Egentligen lite för ljusa för min smak, men som sagt så jäkla sköna. Så dom fick följa med hem. Så är det lite skönt att det är mudd ner till. Slipper ju stoppa in byxan i strumpan då. 



Har satt igån filmen La vie en Rose. Är dock inte så intressant i början. Den blir bättre snart. 

Igår sov jag hemma hos mamma och pappa.
Dom var och satte in bredbandsuttaget idag så jag sov där för att få sovmorgon. Så när jag kom hem så var allt klart och gubbarna som var här hade gjort iordning efter sig också. Soffan stod på plats, vitrinskåpet på sin och pallen bakom schäslongen. Precis som om dom aldrig varit här, förutom listen från hallen till andra änden av vardagsrummet. I slutet av februari ska jag ha bredband=) 

Imorgon jobbar jag 7:15-16:00. Känns skönt det. Får man ha lite filmkväll med tacos=) På lördag blir det jobb 7:00-16:00. Och klockan 18 är det fest för Carina och Moa. 

   

Kommentarer
Postat av: Linda

vi har haft dem sedan innan jul...

2010-02-05 @ 07:55:53
URL: http://idinlillavarld.blogg.se/
Postat av: Kusin Emma

Jag tyckte dom där var snygga :D

2010-02-07 @ 13:12:00
URL: http://emmilion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0