Helgen

Orkar typ inte skriva något. Är fruktansvärt seg. Blir inget jättelångt inlägg om festen igå.

Moa 20 år och Carina 50 år. God mat och dans, även lite lek=) Skriver ett mer specifikt inlägg imorgon med bilder. 

Skulle ha gått på bio idag med Theres men det fanns bara 4 spridda platser kvar. Och det är ju inte så roligt att inte får sitta ihop. Men det blev ett besök på restaurang China. Blev friterade räkor till förrätt. Sen biff chop soy eller vad det hette. Sen gick vi upp till Filmstaden och fick veta det där om biljetterna. Så då gick vi ner till Skafferiet och tog en fika innan min pendel gick. Väldigt mysigt på skafferiet så dit lär jag går igen. 

Förbannad blev jag på östgötatrafiken då pendeln var sen och kom iväg sent från Norrköping. Så när vi kom till Kimstad hade bussen redan åkt och nästa skulle gå om typ 50 minuter. Så jävla dåligt rent ut sagt. Tycker det ofta är krångel med trafiken. Och det var problem innan all snö kom så det är inte vädrets fel. Förbannade skit kollektivtrafik.

Nu sitter jag och småfryser och tittar på Tracy´s Hämnd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0