Misslyckad kvällsmat

Vad behövs för att göra crepes? Ja just det, det behövs pannkakor. Så jag kollade upp recept och gjorde precis som det stod i det. Så skulle jag steka dom också. Dom första blir ju inte alltid så bra så jag fortsatte. Efter den sjätte och sjunde då gav jag upp. 
Eftersom det gick käpp rakt åt hv så blev det varma smörgåsar och sparris ikväll. 

Sitter och tittar på Danielle Steel's En Familjesaga. Har nu beställt tre Danielle Steel filmer till.  

Ska se klart filmen sen ska jag lägga mig och läsa.

Kommentarer
Postat av: Linda

Så säger du att jag uppdaterar dåligt ;)



Har du ngt tips på bra sidan med fina klänningar som passar på ett sommarbrölopp? Halens har fått in sjukt mkt snygga klänningar, har du sett det? Lite dyrare än vanligt men som sagt sjukt snygga!

2010-02-02 @ 17:02:11
URL: http://idinlillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0