Ny hemsida för mig

Hittade en ny sida med shopping igår. Eller den är ny för mig i alla fall.
Finns riktigt fina grejer till bra priser. För mig som är lite av slit och släng så är det ju bra att det inte kostaren halv månadslön. Bonprix blir nog det nya Ellos för mig.  


Denna gillar jag massor 379kr.


Denna fina tunika kostar 299kr.


Den här vet jag inte riktig om jag ska tycka om eller skratta åt även den 299kr


Denna jättefina klänning kostar 299kr den med=)


Blev lite sugen på detta skärp för 199kr. Det röda och svarta var väldans snyggt.


Följde med pappa och Adam till stan så jag skulle få handla lite. Pappa och mamma har nu köpt en 42" LCD och ett hemmabiosystem. Så bjöd dom mig på kinamat. Biff Chop Soy vad väldigt lätt att äta. Gled ner lätt=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0