På väg hem till mig

Nu har jag massa saker på väg hem till mig.

Skorna som är i förra inlägget beställde jag faktiskt. Men mest för att jag hade 40% rabatt, så skorna kostar 269 kr. Så fick jag två muggar på köpet=)


Ganska fina för att kosta 0 kr=)

Så beställde jag i går lite små saker på Catalogs outlet.


Tog dessa fina handdukar. Kan man ha för många handdukar? 4 för 99kr=)





Kappa 195 kr. Med ett svart skärp sitter den nog jättebra=) Ser dock väldigt konstig ut vid avskärningen, men ingenting är omöjligt.



Ska nog lägga mig på soffan och läsa om Hitler. Köpte en bok om Hitler på Maxi's bokrea. Den är dock på 971 sidor. Men då har jag något att göra=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0