Tyck synd om mig=(

Igår efter att Adam och Emma hade gått så gick jag faktiskt och la mig. När jag legat i ca 10 minuter så började frysa. Och jag frös så mycket att jag fick lov att gå upp och hämta extra täcket. Så jag låg under två tjocka duntäcken och med kuddar runt omkring mig. Men ändå frös jag som en tok. Till slut var det bara huvudet som stack upp. Men jag lovar att det är inte alla som drömmer och yrar om att hon är prinsessa. Vid 00:10 ca var det bara att ta av mig täckena och försöka sova igen. vaknade sen vid 00:40 och kunde inte svälja saliven jag hade i mun. Fattar inte var allt kommer ifrån. Somnade igen och sov till typ 01 och fick gå upp och bli av med saliv och dricka. Så har det varit fram till 2:30. Då fick jag nog och satte mig och åt lite filmjölk. Och det var som silke för halsen. Och nu har jag fastnat för Dawson´s Creek. Skit serie är det. Ska jobba klockan 7:15 men jag kanske borde avstå det.

Det blev så konstigt igår. Igår vaknade jag med blytunga armar och tjock hals, och självklart tungt huvud. Men efter när jag vaknade vid 10 så var huvudet tungt. Men sånt kan ju gå över tänkte jag så när mamma ringde och frågade om jag ska jobba idag då så sa jag ja. För jag var helt säker på att det skulle gå över. Och jag tänkte att ett varv till Ikea inte skadade. Men det gjorde det nog. Gick omkring och mådde ganska pissigt. Så när jag kom hem var det ganska skönt att sätta sig en liten stund.
Och nu gör det konstigt ont i huvudet och öronen. Jag vill sova!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0