Bredband

Nu håller dom på att dra in bredband till huset. Det borras och hammras för fullt. Försök att läsa när det låter som dom river kåken.

Men sen då vad ska jag ha för bredband då? Finns två att välja på via bredbandsuttaget. Det finns bredband 2 eller 100. Det lutar ju åt 100 men behöver jag verkligen det då? Har jag så bråttom att jag måste ladda hem en film på 90 sekunder? Kan jag verkligen inte vänta ett tag. Fast å andra sidan så kanske jag helt plötsligt på att se en film som jag inte har. Då vill man ju faktiskt inte vänta så länge=) Får se vad det blir!!

Vill ju inte bli en fånge vid datorn=)


Kommentarer
Postat av: Linda

Det är du väl redan, din lilla datanööööörd ;)

2010-01-20 @ 18:53:13
URL: http://idinlillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0