Efter många frågor

Efter många om och men så har jag nu tagit bilder på lägenheten, igen.


Köket med dom gröna gardinerna från Ullared och änglarna som jag fick av syster=) Doch håller den högra murgrönan på att dö. Den vänstra växer massor och verkar trivas.



Den lilla vita byrån blev jättebra att ha där. Förvaring av påsar längstner, ljus i mitten och kokböcker överst=)


Skulle vilja ha en ny möbel där vid spegeln. Någon som har förslag på någon möbel? Får ju inte vara för låg och för liten heller.


Nya lampan i fönstret plus hjärtan jag fick av familjen Jonsson i present. Ska köpa nya växter till fönstret även här. Dom blir bleka och tråkiga, tror nog att dom håller på att dö. Förslag på någon passande växt?


Vitrinskåpet är fullt av glas. Snart kan jag spela Nitendo wii.


Sängbordet blev jag väldigt nöjd med. Blev precis lagom i lilla alkoven. Mucho nöjdo=)

Den 30/1 är det party om någon vill komma=)

Kommentarer
Postat av: Linda

Blev riktigt snyggt ju!!!



Men du, vart köpte Patrik köksbordet?

2010-01-21 @ 11:57:49
URL: http://idinlillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0