En söndag med noll ångest=)

Idag har jag inte haft ett endaste dug söndagsångest. Skulle ha jobbat men jag kände bara att all luft gick ur mig i lördags på jobbet. Så jag bad Louise jobba istället för mig. Och det har varit så underbart att vara ledig idag. 
Och jag vet vad mamma kommer säga imorgon antingen när hon läser det här eller när hon märker det på jobbet. Något i typ med att jag borde ha jobbat och jag förlorade timmar och pengar.  

Så idag drog jag på klädseln på soffan som jag tvättade hemma igår. Sen andades jag ut=)

Sen fixade jag kvällsmat vid 19 tiden. Det blev ungsgrillad kycklingfilé med egen marinad. Marinaden gjorde jag av 2,5 pressad vitlöksklyfta, grillkrydda och matolja. Så orkade jag inte skala potatis så det blev pulvermos och beasås till.

Salladen fick jag förnya smaken på=)

Känner mig som en överklass kärring som sitter och dricker rödvin en söndagnatt. Kan dock säga att jag sitter i en pyjamas som inte en matchar. Så det är inte så överklassigt i alla fall=)

Kommentarer
Postat av: Linda

Det var väl jävligt dumt ;)

Men jag ahde suttit hela dagen o skrivit c-uppsats och sen jobbat på det så jag var trött :D

2010-01-26 @ 09:25:35
URL: http://idinlillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0